Piercing i tungan

Tjenare


Plugget från 08:00-16:00 Vi hade täcken idag på morgon fan vad kul de e, jag har lärt mig massa med nya tecken idag..=) Sen så har vi pratat om omsorgens historia resten av dagen..


Jag har försökt få kontakt med en LSS handläggare i flera timmar men de e fan bara upptaget fan vad sur man kan bli.


Jag har fan fått rycket i kväll jag fick för mig att jag ska pierca tungan helt jävla sjukt har aldrig ens längt tanken men de kanske kan bli att man gör de i alla fall, frågade älskling vad han tyckte å han gillade faktiskt de, han erbjuder sig till och med att bettala piercingen åt mig jätte gulligt tycker jag men jag vet fan inte om jag vågat sticka en fet jävla nål genom tungan, men vill fan göra de nu as sugen på de alltså Sara lovade mig att hålla mig i handen de skulle jag verkligen behöva i så fall as rädd för nålar. Så om de går som jag vill så ska jag göra de efter min fältvecka nu vecka 41, kan inte lova till 100% att jag vågar men jag ska försöka ;P  


 Från de enda till de andra fan så gött med sovmorgon börjar inte fören 13:00 i morgon gött…=)

 

//Mikis

   


Kommentarer
Postat av: Pia

Näää Mikkis....gör det inte!!!! ;o)

Du vet ju vad jag tycker om extra hål i ansiktet....det finns SÅÅÅ många ändå!!!!! :o))

Ha det gott!!!

Kramar Pia

2009-09-22 @ 09:45:38
Postat av: Eriika

Naaw, gumman! så söt du är. jag hoppas också att han verkligen fattar. hade ju inte varit så jävla fel, om man får säga så. hehe TACK för att du finns här för mig och lyssnar på mig :) <3 och du, vi ska allt se till så att du får en liten bling bling i din tunga :D jag lovar att både jag och sara ska hålla dig i handen ;) <3

2009-09-22 @ 13:52:00
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Postat av: saraisdashit

klat att jag ska hålla dig i handen :D det är itne så farligt.. som bina sa.. det e tången man ska vara rädd för ;) haha <3 puss puss gumman

2009-09-22 @ 23:27:37
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: martin

du är ju fan trög .. du hatar ju sont . hehe:P

2009-09-23 @ 21:56:58
Postat av: martin

ta en öl så känner du inget :D:D // din broder :P

2009-09-23 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0