24/9-09

Tjenare

 

Hej på er alla…

Idag så har vi i klassen fått besök från särskolan i Vetlanda, de var väl intressant, men de var inte så mycket ny info för mig precise men men de bra med lite repetition. Jag ska ju tillbaka till särskolan på min fält vecka..=)

Sen så har vi fått den individuella uppgiften som ska vara klart efter fält vecka, känns som de kan bli en tuff vecka de e ju ändå tur att man tycker att detta ämne e intressant anas så skulle de inte gå alls, men jag känner att de kommer att gå bra..=)   

då e även denna vecka gjord, de går super fort när man ha roligt..=)

 

Hmm jag trodde verkligen att jag skulle få vänta enda till 16:00 på bussen i dag. Men Sabinas jätte snälla syster kör mig till Målilla, så jag kan ta en buss därifrån till min älskling.

De känns helt underbart att få träffa min älskling nu i helgen har inte träffat han på flera veckor.

Kan tänka mig att de blir lite mys framför en bra film i kväll.

Ha en trevlig helg, för de tänker jag ha….

 

//Mikis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0