23/9-09

Tjenare



 Jag har varit med om något konstigt i kväll, jag blev ledsen över en vi sak, å de var en viss underbar tjej vid namn Erika som frågade hur jag mode å om jag behövde prata, måste erkänna att de e typ den första personen som verkligen på riktigt frågande hur de var med mig om man inte räknar med mamma då förstås. De e ju alltid jag som lyssnar och tröstar andra, e inte van vid att andra tröstar å lyssnar på min skit, Erika du ska vet att jag e evigt tacksam för att du lyssnade på mig, så jävla glad att jag träffade dig. Du e verkligen en sann vän.



 //Mikis


Kommentarer
Postat av: Erika

Naaw, stumpan!

Jag finns här för dig, även nu när vi är flera mil ifrån varandra. bara till att slänga iväg ett sms eller slå en pling :)

Och tack för att du lyssnar på mig! du är en riktigt vän som verkligen finns där. Tack <3

2009-09-26 @ 18:58:19
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0