22/9-09

Tjenare


 Min dag började vid 11:00 idag gött med sovmorgon, så jag slängde mig i duschen och gick till plugget vid 13:00. Vi fick båda våra intervjuerna klara as bra..=)


Sen så åkte jag med Emilia in till stan för att möta upp Erika å Sara, hmm jag skulle bara köpa toa papper och en liter mjölk… men så blev de inte de blev en tröja och ett par lenings också fan där sprack min budjet jag som skulle skick efter en as snygg jack men de går ju inte nu fan, kan man inte för en gång skulle kunna ha obegränsat med pengar skulle fan inte vara fel nu när man e fattig student.


Nu så blir de att kolla på idol och sen andra avenyn.


 

//Mikis


Kommentarer
Postat av: saraisdashit

hehe men faen va snygga vi kommer att bli :D

2009-09-22 @ 23:22:08
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0