17/10-09

Tjenare

 


I går va min efter längtade fredag jätte sköt att få komma hem till min älskling…;P (L)



Men måste berätta en jätte rolig sak i fredas så åkte jag å Jossan in till Vetlanda å då passade jag på att köpa mig ett läppsyl å när jag skulle betala så sa expediten att den funkar även för underläppen hehe vad han nu kunna ha
menat med de PERVO GUBBE..
  

Någon som fattar vad han menar så vill jag ha svar haha kanske någon som har fått höra samma sak som jag hehe


Sen så åkte jag och Jossan tillbaka till skolan för att äta.. ganska god mat för en gång skull.. men vissa fick kött bitar som inte va färdigt BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ så ekligt vem vill ha råt kött  
      

Efter maten så ringde Sabina å fixade en piercing tid till mig onsdag kl 15:00 Huuu så nervös jag e… men hoppas jag klarar av att göra de för jag vill verkligen..;P

Tur för mig att Jag har Sara å Erika som följer med mig anas skulle jag aldrig våga…J


Sen körde Jossan hem mig till pappa men kunde bara vara hemma typ en halvtimme sen va jag tvungen att gå till bussen..  När jag kom in till stationen i Oskarshamn kom Jonas å hämtade mig..


I går kväll så blev de massor med mys pys..;P de var ju ett tag sedan vi träffads så de var efterlängtat…J

Sovig jätte gått brevig min nalle i natt…

 

Nu när vi vaknade så va Jonas tvungen att hjälpa till nere vid hamnen.. så nu sitter jag har å väntar på att han ska komma hem saknar han jätte mycket..

 

Undra vad som kan hända i kväll..? kanske blir mys i kväll med, eller kanske blir att gå till någon de återstår att se .. J  

 

Ha en trevlig helg alla bloggare.. J

 

//Mikis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0