14/10-09

Tjenare


I dag har vi haft grupparbete jätte svår tycker jag finns fan inge fakta om de dära jävla pedagogerna men hoppas vi kan hitta lite i alla fall på internät hehe..:P


Stackas Josefin kom till skokan å trodde att hon hade glömt dra ut sladden till sin plattång så våran grupp åkte hem till henne å pluggade på förmiddagen i stället men de gjorde ju inget jätte kul att få se hennes lägenhet, den va verkligen jätte fin..;P  


Efter lunchen åkte jag Erika å Sara in till stan för att dom skulle storhandla men de blev visst lite mera en vad vi hade räknat med hehe å jag köpte mig en rosa tröja på gina haha de skulle man inte kunna tro om mig..;P  När vi kom ut från willy´s  tittade vi på varandra å sa hur fan ska vi få med allt detta på bussen.? Så vi ringde å störde stackars Josefin gullig som hon e hämtade hon oss värdens snällaste människa..;P


Nu sitter vi å kollar på fotboll hehe jätte kul eller inte.. vi har ganska kul Sara skrattar typ hela tiden å käkar 5 dl choklad pudding hehe inte dåligt;P å jag sitter fortfarande å lägger över mina cd-skivor på min dator bli fan aldrig färdig..


Hehe nu hoppas vi på att Sverige ska vinna men de tror jag inte att dom gör för dom e så dåliga hehe eller så e de för mitt stora ointresse haha..;P

 

Ha de gött alla bloggare..;P

 

//Mikis    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0